28 Kasım 2013 Perşembe

Yeni hayat ; evli mutlu .... :)

uzun uzun bi aradan sonra merhabaaaa :) evleniyorum evlenemiyorum derken evlendim artık kendi evimdeyimm hemde tam beş ay oldu,sanki dün gibi. evlilik hazırlıkları biraz stresliydi tabi ama geçiyormuş hersey,çok şükür çok guzel şimdi hersey. evim eşim sanki yıllardır hep aynı evde hep birlikteydik gibi.
  Yeni bi şehre alışmak zor tabi,benim guzel memleketimden sonra Ankaraya alışmak,havasına alışmak zorladı beni.geldiğimden beri bi ggün iyiysem bi gun hasta yatıyorum sayılır bu da geçici bi süreçtir diye düşünüyorum.onun dışında çok mutluyum tabi,diyorum ki herkes sevdiğiyle evlensin hep mutlu olsun inşallah,anlatılmaz yaşanır birşeymiş.Bu mutluluk büyük ama daha büyüğü varmış tatmaya başladığım iki kişilik küçük hayatımız üç kişilik büyükkkk bi hayata dönüşüyo bizim için; içimde minik bi kalp var artık oldukça minik :) çok şükür bu duyguyu da tattıracak bana Allahım,içim huzur dolu bu yüzden.
  Dilerim hersey yolunda gider,hayırlısıyla, sağlıkla kucagımda görürüm onu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder