16 Nisan 2013 Salı

e ben küçükken de vardıııı:))

twitterın gündem konularından birini görünce aklıma geldi küçüklüğüm...unutmuşum nelerden mutlu olduğumu,sevincimi oysa hayat ne güzeldi o zaman onların mutluluğuyla..
susam sokağı herseyimdi neredeyse edi li büdü lü şortlarım vardır taaa küçücükken:)
şarkısını dilimden hiççç düşürmezdim:)
 nasıl bi kız çocuğuydum bilmem bayılırdım Ninja kaplumbağalara,hep Leonardo olmak isterdim:))
teletabieslerde de en çok poo yu sever, o gunesin içinden çıkan gülen bebeği beklerdim
gazeteler sırf hediye olarak verilen bebek giydirme kâğıtları için anlam taşırdı bende




en vazgeçilmez oyunlarımdı hepsi

ah su sanal bebekk herhalde çocukluğumun tek üzülerek hatırladığım olayıydı bu,hiç sahip olamamıştım,pahalı mıydı yoksa bizim mi paramız yoktu bilemiyorum çok istemiştim almamışlardı:)






yerde gördüğüm boş poşetlerini bile bundan alcam bundan alcam deyip eve getirdiğim o güzel mino sakızlar patlayan şekerler yumıyumlar ne güzeldiniz beeee
ve en vazgeçilmezimmmmm capri sun,hala içiyorummmm:)
ah be çocuklugumm ne güzelmişsin sen öylee:)

 

4 yorum:

  1. Hem güldüm hem hüzünlendim canım :)
    O sanal bebeklerden benimde çok sonra oldu , bence paranın yokluğundan değil ama biz bolluk içinde büyüyemedik şimdi ki çocuklar gibi. . Şimdi sanal bebek versen bir çocuğa alıp oynamaz ama bizim için büyük birşeydi :) Hula hoop mudur nedir belimizde çevirirdik ben onu alabilmek için ablam beni yataktan aşağı itmiş kolumu incitmiştim hiç unutamam :) ama yine de alıp çevirmiştim :))Çok teşekkür ederim hiç aklımda yokken bana çocukluğumu hatırlattığın için :) Bloğunu izlemeye alamıyorum düzeltirsen ayarlarını seni sık sık okumak isterim :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. ah tatlım yaa kıyamam sana, işte kıymetliydi bizim için her sahip olduğumuz oyuncak o zamanlar:) henüz tam anlamıyla kullanmayı becerebilmiş değilim su teknolojiyi ayarlarımı yaptım sanıyorum ama beceremedim demek tekrar düzenlemeye çalışıcam :))ben teşekkür ederim ayrıca güzel yorumun ve seni keşfetmemi sagladıgın için,paylasımlarını bi çırpıda keyifle okudum,devamını dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk izleyicin ben oldum :))
      Canım benim teşekkür ederim , birlikte güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle .
      Sevgiler :)

      Sil
  3. sayende basardım teşekkür ederim ilk izleyicimmmm:)yerin ayrı olacak tabiii:)kucak dolusu sevgiler benden:)

    YanıtlaSil