18 Nisan 2013 Perşembe

evimizin eşyalarııııı

eşyalarımızı alalı biraz zaman oldu bu hafta sonu teslim edecekler,ben görememeyeceğim maalesef ama:( olsun,sonra kullanacağım kısmetse bol bolll

bu salon için seçtiğimiz oturma grubu net sayfasındaki görseli bu,
 
 
bizim seçtiğimiz renk ise bu,çok sevdim kendisini görünce inşallah aynı renk gelir.

oturma odamız içinse bu takımı seçtik

ve yine bizim seçimiz olan renk bu koyu yeşil oldu(ikinci fotoğraflar benim çekimlerim çok kaliteli gözükmüyor o yüzden orginal görsellerini koydum.)benim en sevdiğim rengi kime sorsanız bu rengi söyler:) şimdi çok koyu geliyor gözüme ama evimizde nasıl duracak merak ediyorum:(

bu da yemek odamızın bir benzeri..eşyalarımız hep klasik krem kahveden uzak olsun deyince sevgili sevgilim renk özgurlugumü kullandım ama çok mu renkli demekten de alamıyorum kendimi:(
inşallah evimize yakışır da mutlu mutlu kullanırım hepsiniii.sırada halı ve perde seçimi var onları da esyalarımızı yerleştirince almayı planlıyoruz ama, bu  renkli eşyalarıma nasıl halı alacağım hiç bilemiyoruummm:( ama uzulmuyorum tamam renkleri ve eşyalarımı seviyorummm:)inşallah hersey güzel olurrr:) öpüyorummmm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder